خرید پیج اینستاگرام: مزایا و معایب + نکاتی که باید قبل از خرید بدانید
نوشته شده توسط : سارا موسوی

امروزه بحث جذب فالوور در اینستاگرام بسیار داغ شده است چرا که این شبکه در کنار جذابیت های سرگرم کننده اش تبدیل به بستر سود آور و کم هزینه ای برای کسب و کارها شده است از طرفی افزایش فالوور ارگانیک پروسه ای طولانی و نیازمند تلاش های بازاریابی بسیار است.

امروزه بحث جذب فالوور در اینستاگرام بسیار داغ شده است چرا که این شبکه در کنار جذابیت های سرگرم کننده اش تبدیل به بستر سود آور و کم هزینه ای برای کسب و کارها شده است از طرفی افزایش فالوور ارگانیک پروسه ای طولانی و نیازمند تلاش های بازاریابی بسیار است.

اگر صاحب کسب و کاری باشید یا قصد فعالیت پر رنگ و شناخته شدن در این شبکه را داشته  باشید احتمالا به روش میان بر “خرید پیج اینستاگرام” فکر کرده اید. اما آیا این اقدام تا چه اندازه درست است؟ مزایا و معایب خرید پیج چیست؟ چه نکاتی را باید قبل از خرید مد نظر قرار دهیم؟ آیا خرید پیج های اینستاگرام قانونی هست؟ خرید فالوور چه مضراتی دارد؟

اگر ابهامات بالا برای شما هم پیش آمده است با مطلب زیر همراه باشید تا به مزایا، معایب و مسائل پنهان این کار پی ببرید.

آیا خرید پیج اینستاگرام قانونی است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر. اساسا طبق قوانین اینستاگرام خرید و فروش پیج هیچ تعریفی ندارد. در واقع شما باید با ریسک خودتان اقدام به این کار کنید و هیچ ضمانت رسمی در قبال آن وجود ندارد. به این ترتیب باید بپذیرید که اگر هرگونه مشکلی برای پیج تان به وجود آمد اینستاگرام آن را پیگیری نمی کند. پس، قبل از خرید حتما تمام جوانب را در نظر بگیرید.

آیا فالوور بخریم؟

قبل از هر چیزی باید بدانید خرید فالوور با خرید پیج کاملا متفاوت است. فالوور خریدن در اینستاگرام یکی از بدترین اقدامات ممکن جذب فالوور است. اولا که بسیاری از فالوورهای خریدنی واقعی نیستند به این معنا که متعلق به هیچ شخص حقیقی نیستند و در واقع Bot هستند. فراموش نکنید که کاربران شبکه ی اجتماعی اینستاگرام هوشمند شده اند و بر اساس نرخ اینگیجمنت و تعامل یک پیج تفاوت فالوور واقعی از Bot را تشخیص می دهند و ممکن است به چشم یک متقلب به شما نگاه کنند. Bot ها می توانند ضربات بدی به وجه ی برند شما وارد کنند. گرچه حتی پیج خریداری شده هم می تواند شامل فالوور های ربات و غیر واقعی باشد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

مزایای خرید اکانت اینستاگرام چیست؟

  • شروع با قدرت

معمولا کسب و کارهای کوچک به محض ورود به اینستاگرام دنبال بیشتر دیده شدن و فروش محصولاتشان هستند از طرفی وجود رقبای زیاد ممکن است شما را دلسرد کند. اگر به صورت ارگانیک دنبال جذب فالوور باشید ممکن است لازم باشد مدت زمان بیشتری را صرف شناخته شدن بکنید اما خرید پیج اینستاگرام روشی سریع است که می تواند وجه ی شما را تا حد زیادی معتبر و قدیمی نشان دهد. هم چنین بدون تلاش و با صرف کمی هزینه توانسته اید ظاهر پیج خود را چند پله بالاتر، در سطح رقبایتان بکشانید.

  • صرفه جویی در زمان

قطعا جذب فالوور در اینستاگرام کار ساده ای نیست و شاید ماه ها طول بکشد تا بعد از تلاش های بازاریابی زیاد و تبلیغات، عدد فالوورهای شما به رقم قابل قبولی برسد. در نتیجه خرید اکانت اینستاگرام باعث می شود در زمان خود صرفه جویی کنید و در واقع وقت تان را بر روی فعالیت های دیگری که  برای بهبود کسب و کارتان ضروری اند صرف کنید.

  • گسترش زنجیره ی فالووری

فالوور، فالور می سازد! اینستاگرام هم مانند خیلی از شبکه های اجتماعی دیگر بر پایه ارتباط پایه گذاری شده است. اگر فالوئرهای پیجی که خریده اید واقعا فعال باشند زمانی که پست تان را لایک و یا برایتان کامنت می گذارند اینستاگرام فالوئرهای آنها را نیز با خبر می کند و همین باعث افزایش زنجیره فالوئری شما می شود.

  • افزایش اعتبار برند در کوتاه مدت

طبیعتا وقتی صفحه اینستاگرامی را باز می کنید اول به تعداد فالورهای آن پیج نگاهی می اندازید، اگر صفحه ی مورد نظر پیج بیزینسی باشد حتی اگر محصول دلخواه شما را داشته باشد در نگاه اول تعداد انگشت شمار فالوئر شما را از خرید منصرف می کند چرا که احتمال می دهید پیج تازه راه اندازی شده یا به اندازه کافی محبوب نبوده و یا حتی آنقدر معتبر نیست که سفارشتان را نهایی کنید. داشتن تعداد زیاد فالور از همان ابتدای امر به برند شما کمک می کند که در صحنه رقابتی کسب و کارهای اینستاگرامی دوام بیاورید و اعتبار برندتان را تا حد قابل قبولی بالا می برد.

معایب خرید پیج اینستاگرام چیست؟

1.فالور فیک و غیر واقعی نرخ تعامل engagement rate را کاهش می دهد

برخی از شرکت ها وجود دارند که با ادعای فروش پیج اینستاگرام 1m پیشنهادهای هوس انگیزی ارائه می دهند. اما اگر واقعیت پشت پرده را بدانید ممکن است حتی حاضر به خرید پیج اینستاگرام 5K  فالوور هم نشوید.

حقیقت این است که در هنگام خرید پیج اینستاگرام دو نوع فالور می تواند وجود داشته باشد. دسته اول اکانت هایی هستند که متعلق به اشخاص حقیقی هستند و در ازای میزان اندکی پول با شرکت ها توافق کرده اند که اتوماتیک به لیست پیج های کم فالوئر اضافه شوند. طبیعتا این دسته از فالورها با اینکه حقیقی هم هستند ممکن است به خودشان زحمت لایک زدن یا کامنت گذاشتن برای شما را ندهند.

دسته دوم فالوئر هایی هستند که متعلق به شخص حقیقی نیستند و در واقع ربات یا Bot هستند. در واقع شما با دسته ای از کدها سر و کار دارید نه فالوور واقعی! البته این ربات ها توانایی کامنت گذاشتن برای شما را هم دارند اما کامنتی که مشخص است با محتوای خاصی که منتشر کرده اید تناسبی ندارد و هیچ جزییاتی از محتوا درک نشده است . مثلا فقط توسط ایموجی ها کامنت را پر می کنند و یا از جمله ای خاص مثل “پست های جالبی دارید” و یا “به پیج ما هم سر بزنید”  استفاده می کنند حتی ممکن است زیر پست شما به تبلیغات وسیع و پوچ بپردازند.ربات ها آنقدر مصنوعی و سریالی جلوه می کنند که کاربر سریعا متوجه غیرواقعی بودن آن می شود.

2.خطر اسپم

ممکن است در مواردی لازم باشد ایمیل خود را بر روی صفحه اینستاگرام تان قرار دهید. اگر فالوئرهای پیجی که خریداری کرده اید فیک باشند ممکن است موجی از ایمیل های اسپم به آدرس ایمیل تان بفرستند. یکی از دلایل پنهان کسانی که پیج با فالوئر غیرواقعی به شما می فروشند ممکن است همین دسترسی به ایمیل آدرس باشد.

با پذیرفتن داشتن تعداد فالوئر بالا اما فیک شما در واقع به آنها این اجازه را می دهید که به صفحات فالوئرهای اصیل تان هم دسترسی پیدا کنند. فالوئرهای فیک به عنوان اسپمر فالوئر های اصیل تان را فالو می کنند و وقتی موجی از این اتفاق افتاد فالوئر های اصیل به ستوه می آیند و ممکن است با آنفالو کردن آنها پیج منبع که خود شما بوده اید هم آنفالو کنند.

3.اینستاگرام فالوورهای فیک را حذف می کند

اینستاگرام اخیرا برای مقابله با بی نظمی و برای فراهم کردن آرامش کاربران واقعی اش فالوئر های فیک را حذف می کند. فرض کنید جدیدا پیجی را خریداری کردید، بعد از مدتی متوجه می شوید تعداد فالوئر هایتان رو به ریزش است. این دقیقا به خاطر عملکرد سر سختانه اینستاگرام برای مقابله با فالور های غیر واقعی است. در نتیجه تمام هزینه ای که برای خرید پیج با تعداد فالور بالا کرده اید بی نتیجه خواهد ماند.

برای اطلاعات بیشتر به سایت مای اینستا مراجعه کنید.

 





:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید پیج ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: